
روز مرد مبارك...:) ولنتاين ديگه روزي نبود كه بخوام تبريك بگمبه جز اينكه خاطرات اينجا و ساعت ١١ صبح دم در خونه بود...:) البته خودشم مشتاق نيست كه تبريك بگه چون عشق دوست داشتنش رفت اون سمت و زن داره ديگه خدا رو شكر اينقدر خوشحال هست كه عكسارو هر روز ميبينم:) در پناه حق بخوانید...
ادامه مطلب