ولنتاين ديگه روزي نبود كه بخوام تبريك بگم
به جز اينكه خاطرات اينجا و ساعت ١١ صبح دم در خونه بود...:)
البته خودشم مشتاق نيست كه تبريك بگه چون عشق دوست داشتنش رفت اون سمت و زن داره ديگه
خدا رو شكر اينقدر خوشحال هست كه عكسارو هر روز ميبينم:)
در پناه حق
سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112