وقتي دلتنگ ميشي...

خرید بک لینک

وقتي همه باهات بحث ميكنن و خودت تنها موندي بدون هيچي...

حالا دردامو به كي بگم؟! يكي كه ميره سر كار و اصلا يادش ميره همه چي...؟

يكي كه حتي زنگ نميزنه...تهشم كلي بد و بيراه بهم ميگه و اولويت و زندگيش به كسي ديگه...

داييم هميشه ميگفت ادما اگر ١٠٠٠سال بهشون خوبي كن، و يك روز بر خلافه ميلشون عمل كني ميشي بدترين ادم!

راست ميگفت...من الان شدم دختر خرابه...:) و يكي ديگه شده دختر خوبه!

كسي كه به زور؟! مگه ميشه؟ به زور سوار باهم ميريد بيرون؟ به زور دوست داري؟ به زور بهش گفتي ميام ميگيرمت؟

همه اينا بحونه است، دلم تنگ شده همين...

بحث كردم با همه و همين...

سوپرايز دبي......

ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 15:42

صفحه بندی