
سلام و سلام
و
باز هم زادرووووزت رسید 
اینشالله همیشه و همیشه برسه 
شااااد و خرممممم
بی ادب درست بخون خوررررم هستش ![]()
عاشوووو عاشووووو
بیا بغـــــــــــــــــــــــــــــل![]()
الان داشتم باهات چت میکردما ![]()
گفتم ویت ![]()
که بیام اینجا اپدیت کنم![]()
حالا مگه میشه؟؟؟
همش بیزی بیزی![]()
خــــــــــــــب
امروزم که تولد توی من به جاش کادو گیرم اومده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ![]()
از چی بگم برات؟
انتظار داری چ چیزی از جیب من دراد؟؟
تولد تولد تولد مبارک
ببین اون پایینی سمت تویی
با من سنماااا میخونی
ههههه
عاشو عاشوو![]()
وای کوروش تولدت پیشت باشم چقدر بخندییییم![]()
چیه؟؟
کرم هم خودتی
ای روزگار
کاش زودتر از اینها مثلا سه چهار سال پیش همه چی اوکی شده بود
بگذریــــــــــــــــــــــم
نه که من کم حرفم ![]()
نمیدونم چی بنویسم الان![]()
قصدم فقط و فقط تبریک تولدت بود![]()
راستــــــــــــــــــی اون سالی که میگی مال تولدت پست نیست اینجا
احتمالا وقتی بوده که مامانم مریض بوده
نبودم و پست کنم
فکر کنم البته
اخه همه پست ها هست به جز اونموقع
قهر نبودیم؟؟![]()
هههههههههه ما و قهر اخه؟
شووووخی بووود
خب جیگولم دیگه چ خبر؟
امشب شبه مهتابه ![]()
عزیزم رو میخوام
خلاصه که
دوست دارم میدونـــــــــــــــی که این کاره دله![]()
گناه من نیست تقصیر دلــــــــــــــــــه
عاشووووووووووو
جووووون کورووووش![]()
بهترین![]()
زادروت مبارک و مبارک و خجسته و شیرین![]()
اینشالله همیشه سالم و تندرست باشی![]()
دوست دارم![]()
مواظب خودت بااششش
من برم بازم کار هست
در پناه حق باشی
لاو یووووووو
![]()
![]()
![]()
![]()
سوپرايز دبي......
ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79