امروزم روز معلم...مثل ١٤سالي كه گذشت...ولي امسال بدون هيچي..
نه گلي...نه حتي تبريك ساده و كوچيكي...:)
فقط همينجا مينويسم بمونه طبق قول و قرار هر سال...
ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 22:02