دروووود فراوووون، داشتم اماده ميشم برم بيرون ولي گفتم اول اينجا يه تبريك بگم سري هم زده باشم!
هرچند با گوشي ولي خب از هيچ بهتره...عزيزم روزمون مبارك اوووومهههههه
دوست داشتم يا باشي يا باشم ولي نشد كه بشه هنوووز
ولي يادتم به فكرم
ان شاءلله هر چي خير همون بشه...
مواظب خودت باش
لاويووووو
تي سيي
قلب قلب قلب قلب خخخخخخخخ
سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89