و باز هم یک سال دیگه گذشت...![]()
یکسال بزرگتر شدیم...
یکسال به عمرمون اضاف شد...
ده سال با هم بودیم و هستیم...![]()
فقط الان رسیدیم به یه نقطه کور...
من برگشتم به چندسال پیش...
بگذریم...
یه لحظه اینجا رو جارو بکشم تولد داریم امشب![]()
تولــــــــــــــــــــــــــد تولــــــــــــــــــــــد تولـــــــــــــــدت مــبـــارکـــــــــــــ![]()
چه قشنگ نوشتم به به ![]()
اووووومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــح![]()
ببین برای تولدت داشتم بافتنی میبافتم 
ولی هنوز تموم نشده!![]()
به من چـــــــــــــه؟؟؟؟![]()
صبر کن چندروزی تا تموم بشه ![]()
خخخخخخ
هوا سرده دیگه نیاز داری به این بافتنی به به ![]()
دستم درد نکنه![]()
گل کاشتم ای گل کاشتم ![]()
خخخخخخخ
خلاصه اقای مهربون ![]()
تولدت بازم هزاران بار مبارک باشه
ان شالله به تک تک آرزوهای خوبت برسی![]()
هر آرزویی که برات نفع و خوب بهش برسی ![]()
نه هر آرزویی که توی ذهن خودته
خرا همیشه پشت . پناهت باشه ![]()
اومــــــــــــــــــح
من برم که سرکارممم
مشتری وایساده خخخخ
مواظبتتتتتتت
خدا پشت پناهت
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانــــــــــــــــــــــــــــــــــی
لاو یـــــــــــــــــــــــــــــو
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93