یک سال دیگه...

خرید بک لینک

و باز هم یک سال دیگه گذشت...Butt

یکسال بزرگتر شدیم...

یکسال به عمرمون اضاف شد...

ده سال با هم بودیم و هستیم...In Love

فقط الان رسیدیم به یه نقطه کور...

من برگشتم به چندسال پیش...

بگذریم...

یه لحظه اینجا رو جارو بکشم تولد داریم امشب

تولــــــــــــــــــــــــــد تولــــــــــــــــــــــد تولـــــــــــــــدت مــبـــارکـــــــــــــ

چه قشنگ نوشتم به به

اووووومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــح

ببین برای تولدت داشتم بافتنی میبافتم

ولی هنوز تموم نشده!Lost the Thread

به من چـــــــــــــه؟؟؟؟

صبر کن چندروزی تا تموم بشه

خخخخخخ

هوا سرده دیگه نیاز داری به این بافتنی به به

دستم درد نکنه

گل کاشتم ای گل کاشتم

خخخخخخخ

خلاصه اقای مهربون

تولدت بازم هزاران بار مبارک باشه

ان شالله به تک تک آرزوهای خوبت برسی

هر آرزویی که برات نفع و خوب بهش برسی

نه هر آرزویی که توی ذهن خودته

خرا همیشه پشت . پناهت باشه In Love

اومــــــــــــــــــح

من برم که سرکارممم

مشتری وایساده خخخخ

مواظبتتتتتتت

خدا پشت پناهت

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانــــــــــــــــــــــــــــــــــی

لاو یـــــــــــــــــــــــــــــو

KissKissKissKissKiss

سوپرايز دبي......

ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22

صفحه بندی