سلام و سلام و سلام![]()
یک برای تولد گذشته مقصر من نیستم از گوشی اپ نشد!![]()
هنوزم دارم توی گوشیم متن رو!![]()
دو ماشین خریدههههه گل پسرررررر
عاشوووووو عاشوووو
امروووز گرفتتتتت![]()
اول بریم تولد بعد برگردیم ماشین 
به به چه خوبه همه خبرا با هم مینویسه ادم
البته الان سر کارم تا سرم شلوغ نشده بنویسم و برم که الان کم کم میان ![]()
خلاصههههه 27 آبان زادروز شازده ![]()
من کلی متن نوشتم ولی از گوشی نشد اپ کنم!![]()
نمیدونم چرا لطفا رسیدگی کنید!![]()
به هر حالللل تولد گذشته ی خیلی گذشته مبارکککککک![]()
و اما....
امرووووز مصادف با هوم صبر تاریخ ایرانی نگاه کنم![]()
دوشنبه 18 آذر 1396 ![]()
ماشـــــــــــــــــــــــــیـــــــــــن مبــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــ![]()
عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو![]()
ان شالله چرخش برات بچرخه الهی آمین![]()
خیر و خوشی ببینی ازش جیــــگـــول![]()
خیلی خوشحال شدم و از یکطرف خیلی عصبانی![]()
ولی به روش نیاوردم که عصبانی شدم![]()
صدها هزاران بار گفتم وقتی کاری انجام میدی نیاز نیست جار بزنی اولش!![]()
کارت که تموم شد بگو بهشون
اقا خان تا ماشینشون در اومده اعلام کرده دارم میرم ماشینم بگیرم![]()
یعنی ریختم بهما معدم اتیش گرفت از عصبانیت
والله بخدا 
حالا ان شالله که همه چی خیر و خوشی باشه
ولی از امروز به بعد دیگه داریم 
ای بنزین ماشینم تموم شد![]()
ای قفل فرمونش
ای بلوتوپش 
ای تایرش 
هیچی دیگـــــــــــــــــــــــــــــه
خدا به داد من برســـــــه![]()
خلاصــــه بهترینارو برات آرزو مینکنم عشقــــی جونــــم![]()
حالا من کی بیام سوار بشم؟؟؟![]()
خودم هم میرونما گفته باشم!
گواهی نامم بین المللی میکنم میرونم بله!
ما اینیم!
اهم اهم
حالا هی پی ام میده کجایی؟ فلان
اینجام خبر ندارییییی 
هوهو ههه
خب دیگه برم که دارن میان کم کم مشتریا
مواظب خودت باششششش
لاویوووووووووووووووو
اومههههههه
فعلااا
سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76